Prosím o strpení, pracuji opravdu usilovně...
INSTITUT BERNARDA BOLZANA
Otevřené kurzy
Rekvalifikace
Kurzy na míru
MBA
Informace o kurzu
Název kurzu: Právní a psychologické minimum úředníka veřejné správy
Akreditace: MV ČR
AK/PV-28/2016
Lektor: Mgr. Jiří Moskala, MPA
Přihlásit
Termín konání: 25. 2. 2020 Číslo kurzu (VS): 20260
Tisk
Čas konání: 9:00 - 14:00 Cena bez DPH: 1990 Kč
Místo konání: Praha Cena s DPH: Akreditovaný kurz osvobozený od DPH
Adresa: Institut Bernarda Bolzana, Křemencova 8, Praha 1
Počet vyuč. hodin: 6
Bariérový přístup  

Komu je kurz určen:

Program je určen pro úředníky ÚSC, zejména pak pro úředníky menších úřadů a pro ty, kteří si chtějí zopakovat, a tím i upevnit, své obecné znalosti o činnosti a vystupování úředníka ÚSC.

Přínos kurzu:

 Cílem vzdělávacího programu je představit v ucelené podobě penzum znalostí, které je v obecné rovině nezbytné pro činnost každého úředníka ÚSC. Prostřednictvím představení (zopakování) základních právních předpisů, možných organizačních členění úřadů ÚSC, personálního minima, komunikačních dovedností, a dovedností spojených s organizováním vlastní pracovní činnosti, přispět k efektivnějšímu chodu úřadů ÚSC, zejména pak obcí.

Program kurzu:

1. Úvod 

2. Pracujeme ve veřejné správě, a proto bychom měli znát základní právní předpisy vztahující se k naší práci.

  • Základní právní předpisy vztahujících se k výkonu práce úředníka
  • Zákon o obcích
  • Zákon o úřednících

3. Co bychom měli znát o úřadu jako o organizaci, kde pracujeme?

  • Vnitřní členění úřadu a kompetence v úřadu
  • Organizační řád
  • Pracovní řád
  • Další vnitřní předpisy úřadu

4. Na co se zaměřit v personálních materiálech?

  • Předávací protokoly
  • Pracovní smlouva
  • Platový výměr a další

5. Co bychom měli vědět o komunikaci?

  • Komunikace a komunikační dovednost
  • Umění vedení rozhovoru

6. Co je ještě dobré znát k pracovní pozici úředníka?

  • Které faktory ovlivňující pracovní výkon

7. Řešení konkrétních problémů na pracovišti.

  • Ve vztahu k nadřízeným a kolegům
  • Ve vztahu ke klientům

8. Závěr (diskuze, dotazy)

 

Poznámka: